o shit

fan vad jag saknar dig älskling och älskar dig jag önslar att jag var hos dig en månad och en dag kvar tills det blir 2 år hoppas det blir 100 år till jag längtar tills vi åker på kryssningen och tills vi gifter oss

ligger mitt i natten utan att kunna sova
tänker på dig, du är världens finaste gåva
du är så söt & fin, så underbart vacker
värd minst en blomma ur världes alla rabbater
jag gör allt för dig, min underbara älskling
jag är bara din, hoppas att du alltid kommer va min
älskar dig otroligt mycket, min ängel
ska alltid vara din, och har vart det så länge
du är det bästa, det finaste på jorden
går igentligen inte att beskriva dig med dom här orden
yes...jag älskar dig så, det borde du förstå
inget ska få sabba, det ska alltid vara vi två
du är så himla kanon, allt du gör är underbart
att jag fastnade för dig det är nog uppenbart
snälla lilla låt mig stanna i ditt hjärta
vad jag tycker om dig, det har jag nu berättat

 

Kommentarer
Postat av: zandra

längtar efter dig med älsklingen min.. sen när blev du så till dig inför vår två års dag?



älskar dig med, vilken fin dikt älskling. vill alltid vara din

2009-05-07 @ 14:40:18
URL: http://zlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0