vila i frid eivor ericksson

vila i frid gammel farmor må änglarna ta handdom dig där uppe kommer aldrig att glöma dig hur vi spelade kort eller hur det var i e-tuna du var den finaste gammelfarmor man kunde ha

begravniningen var fin många minne från förr dök upp hoppas tror att alla i församlingen grät inklusive jag när jag la rosen på din vita kista fast att jag hadde lovat mig själv att inte göra det men vart förvånad att brossan började gråta så mkt och att han sköte sig för en gång skull

det här är den tråkigaste och sorgligaste valborg jag varit med om

ur jord är du kommen och ur jord sak du gå vila i frid evor

Kommentarer
Postat av: zandra

vad drygt.... men varför kan du aldig prata med mig. kull att du berättar mer saker i din blogg än till mig

2009-04-30 @ 15:12:43
URL: http://zlove.blogg.se/
Postat av: zandra

älskling jag förstår om de var jobbigt. önskar jag vait där med dig

2009-04-30 @ 17:44:10
URL: http://zlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0